Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Kebab Huis Woensel. Meer weten? Ontdek meer
Eric
23 jun 2026 om 18:39
Boven verwachting goed. Het zag er prachtig uit voor t oog. Erg goed verpakt. En het was heerlijk
JP
22 jun 2026 om 8:53
Verbrande pizza, spa blauw vergeten. Zonde!
Izzzy
13 jun 2026 om 3:28
Kustje
h
12 jun 2026 om 13:40
Kapsalon gekregen kipfilet was nog rauw bijna ziek geworden.
Anita
8 jun 2026 om 6:28
Eten was lekker en snelle bezorging
Nail
4 jun 2026 om 15:36
2 uur op mijn eten gewacht en 2 keer contact opgenomen en uiteindelijk te horen gekregen dat hij toch niet was binnen gekomen en dat het aan thuisbezorgd lag maar wel een melding krijgen dat het is bezorgd.
Frank
23 mei 2026 om 22:03
echt heel lekkere kebab.
Khalid
20 mei 2026 om 22:09
Pizza was koud neef
Robin
16 mei 2026 om 4:57
Sneller dan max Verstappen, altijd top service en tot laat open.
Mahmoud
14 mei 2026 om 6:29
Die les is echt niet goed en het is beetje vies en smaak is niet goed
Denny
13 mei 2026 om 17:00
Proper order, keep it up!