KEBAB HUIS WOENSEL

Recentebeoordeling


3,5 sterren uit 1434 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Kebab Huis Woensel. Meer weten? Ontdek meer

23 jun 2026 om 18:39 Boven verwachting goed. Het zag er prachtig uit voor t oog. Erg goed verpakt. En het was heerlijk
22 jun 2026 om 8:53 Verbrande pizza, spa blauw vergeten. Zonde!
13 jun 2026 om 3:28 Kustje
12 jun 2026 om 13:40 Kapsalon gekregen kipfilet was nog rauw bijna ziek geworden.
8 jun 2026 om 6:28 Eten was lekker en snelle bezorging
4 jun 2026 om 15:36 2 uur op mijn eten gewacht en 2 keer contact opgenomen en uiteindelijk te horen gekregen dat hij toch niet was binnen gekomen en dat het aan thuisbezorgd lag maar wel een melding krijgen dat het is bezorgd.
23 mei 2026 om 22:03 echt heel lekkere kebab.
20 mei 2026 om 22:09 Pizza was koud neef
16 mei 2026 om 4:57 Sneller dan max Verstappen, altijd top service en tot laat open.
14 mei 2026 om 6:29 Die les is echt niet goed en het is beetje vies en smaak is niet goed
13 mei 2026 om 17:00 Proper order, keep it up!